בלוג
RSS

ההודעות בלוג '2018' נובמבר '

למה חשוב לבחור סטנד ממותג?

למה חשוב לבחור סטנד ממותג?

זה לא סוד שאנו חיים בעידן שבו התחרות על ליבו של הצרכן קשה מנשוא, כאשר הצרכן נכנס למרכזים מסחריים הוא מוצף בפיתויים שגורמים לו לרכוש גם פרטים שלא התכוון לרכוש מראש. מובן שהסיבות לכך נעוצות בעיצובים של המוצרים, השלטים הזועקים על מבצעים וגם בסטנדים המסודרים עליהם מונחים בקפידה מוצרים. אין ספק שאותם סטנדים יכולים לתרום רבות למכירת המוצרים, אך אם נוסיף להם מיתוג מנצח, נוכל להוסיף גירויים נוספים שיגדילו את המכירות.

מהו סטנד ממותג?

סטנד ממותג הוא למעשה מתקן תצוגה המכיל לא מעט אמצעים ואבזורים, המיועדים להצגת המוצר בדרך שיווקית ללקוח פוטנציאלי העובר בסמוך אליו. המתקן יכול להיות עשוי מחומרים שונים כדוגמת קרטון, פרספקס ומחומרים נוספים הניתנים למחזור בסוף השימוש בהם. תחום זה הולך ומתפתח בשנים האחרונות ומאפשר לנו למצוא מגוון סטנדים צבעוניים ואף מוארים המדגישים את המוצרים המונחים עליהם, במטרה למשוך את תשומת הלב של הלקוח. אותם מתקנים מכילים גם מערכות מידוף מעוצבות, קופסאות לתלייה, הבלטות שונות ועוד מגוון אפשרויות הניתנות לבחירה.

בעידן המודרני, הדרך שאנו מציגים מוצרים, היא הדרך שתגרום ללקוח לרכוש, ולכן כיום ישנה חשיבות רבה לבחירת סטנדים ממותגים וצבעוניים שיעבירו מסר שיווקי. אך באותה נשימה עליהם להיות פונקציונליים השונים ממדפים רגילים, כך שיאפשרו ללקוח לשלוף מוצר ולהמשיך הלאה במסע הקניות שלו. למעשה, הסטנד לכשעצמו בולט, משום שהוא אינו מופיע עם יתר המדפים בחנות, אלה מקדישים מקום מיוחד רק לו, אם זה בסמוך לקופות, בין מעברים בסופר ובמיקומים אטרקטיביים נוספים. כל אלה מסבירים את החשיבות של מיתוג הסטנד ואף את העיצובים המיוחדים הקיימים כיום בשוק.

מיתוג שמאפשר לכם לשלוט עליו

כשבוחרים סטנג רגיל, סביר להניח שהחנות תבצע בו שימושים נוספים ואולי תצרף אליו מוצרים נוספים שאינם שייכים לכם. אך אם תבחרו בסטנד ממותג עם לוגו, צבעים ומסרים, תהיו בטוחים שהמוצרים שיונחו עליו יהיו רק שלכם. זו כמובן עוד סיבה נהדרת לבחור רק בסטנד ממותג.  

השימושים השונים של סטנדים ממותגים

סטנדים ממותגים מיועדים לרוב לקידום מוצרים ספציפיים. ישנן חברות שיעשו בהם שימוש גם בתערוכות וירידים להצגת המוצרים בצורה ממותגת ומרשימה, ואף ישנם כאלה שיציגו באופן קבוע את הסטנד בכניסה למשרדי החברה כדי להציג בצורה מרשימה את מוצרי החברה למבקרים. אם כך, השימוש בסטנדים ממותגים נועדו כדי להרשים את הקונים או המבקרים, ולכן שילוב של צבעים ועיצובים יכול לתרום למותג ולמכירתו.

מגוון סוגי סטנדים, נותר לכם רק לבחור

סטנדים ומתקני תצוגה בהחלט מסייעים למכור מוצרים בצורה חדשנית, ולכן ניתן למצוא אותם במנעד רחב של עיצובים, צבעים, גדלים וחיתוכים. את הסטנדים חשוב לבחור בהתאם לאופי המותג, ועיצוב המקום בו הוא יוצג ואף בהתאם לשילוט המופיע בחנות המיועדת. ככל שהסטנד יתאים יותר לאופי המקום, כך לקוחות יוכלו להתרשם מהמוצרים המוצגים עליו וכמובן לרכוש את המוצר, כך שכולם יוצאים מורווחים. לצד התאמת הסטנדים לאופי החנות והמיקום בו הוא יוצג, ישנה חשיבות רבה גם לבחירת סטנדים שיתאימו לגודל ואופי המוצרים שברצונכם להציג ללקוח.